Ik heb een envelop (400 gr.) naar Noorwegen goed gefrankeerd, maar geen CN22 formulier (wist niet dat dat moest voor No.) zal het dan wel aankomen?

Er zit niks speciaals in, een streepboek en chocola, maar zou het super jammer vinden als het niet aankomt. Heb wel mijn postcode en land als afzender erop gezet.

Toegevoegd na 47 minuten:
CN22 formulier= douane formulier waarop je invult wat er inzit (nou ja, eigenlijk alleen maar papier en het is niet waardevol) en hoe veel het waard is. Blijkbaar moet dit bij alle landen die geen lid zijn van de EU, maar tnt mag wel wat duidelijker op de website zetten bij wie dat dan moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou me er niet te druk om maken, zeker niet als het iets is was gewoon in de brievenbus kan. Zelfs naar Amerika heb ik dat nog nooit gedaan en alles is altijd aangekomen en ook nog eens binnen een week. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom het niet op de site staat. Want als je iets verstuurt wat niet door de brievenbus kan dan is de kans groot dat je het bij een postkantoor aflevert en dan vragen ze er vanzelf wel naar!

Het beste antwoord

Een wat voor formulier???
Ik stuur regelmatig dingen rond in heel Europa, incl. Noorwegen en het is altijd aan gekomen. Ik zou me dus niet teveel zorgen maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig, het is aangekomen! Je had gelijk :)