Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je tegenwoordig nog een eeuwigdurend graf kopen?

Ik ben fel tegen het feit dat de meeste graven na 10, 20 of 30 jaar geruimd worden. Een graf is in mijn optiek een laatste rustplaats en geen tijdelijk ontbindingsplek waarna je nog een keer verplaatst word. Ik heb en wil geen kinderen en weinig familie dus ja... Ook al ben ik nog lang niet van plan om dood te gaan, het houd me bezig.

Maar waar kun je tegenwoordig nog een eeuwigdurend graf kopen? Het mag ook voor 2 personen in 1 graf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag +
zou ik ook willen weten, het is schokkend te horen te krijgen dat het graf van je ouders ontruimd moet worden óf je moet er weer honderden euro's voor betalen voor de vlg. 10 jaar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn mogelijkheden als je het uiteraard van tevoren regelt. Klik op de link en de oplossing ligt voor het oprapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we leven in een maatschappij waar alles met geld te koop is! Met veel geld kun je lange rechten voor een graf kopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een familiegraf die blijft altijd bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding