Wordt er op andere scholen ook het vak ANW gegeven?

Wij vragen ons eigenlijk af of het niet verzonnen is door de directeur om ze werkloze neef ook maar een baantje te geven. Voor ons is het klinkklare onzin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nou, ik weet wel zeker dat het bedacht is door de directeur die een werkeloze neef had. Het gaat echt he le maal nergens over! Die leraar is zeker zo'n stille, die eigenlijk nooit wat uitvoert en alleen praat als hij betaald wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ANW wordt ook op andere scholen gegeven.

Algemene natuurwetenschappen (anw) is een schoolvak in het Nederlandse voortgezet onderwijs dat sinds 2000, door de invoering van de tweede fase, aan de bovenbouw van de havo en het vwo gegeven wordt. Anw is een zogenaamd schoolexamenvak, wat betekent dat het vak geen centraal eindexamen kent. Anw wordt vaak ten onrechte met hoofdletters geschreven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_natuurwetenschappen

Op de HAVO had ik het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overbelast meliwi? met wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+" voor je antwoord
Jap, Science for Public Understanding, oftewel ANW
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb het ook gehad, ik doe vwo en had het in de 4e. In 1 jaar hebben we het afgesloten en dat cijfer is samen met godsdienst en profielwerkstuk 1 cijfer op het centraal examen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een natuurwetenschappelijk vak en dus zeker niet ''onzin''