Kan je tickets van Rock Werchter doorverkopen?

Ik heb drankbonnetjes, een combi ticket voor camping plaats en festival gekocht voor RW 2015.

Dit begint op woensdag 24 juni maar het kan zijn dat ik die dag nog examens heb, ik weet het nog niet zeker.

Is het toegestaan om je ticket te verkopen aan iemand anders? Op mijn ticket staat wel mijn naam dus het is persoonlijk...
Wou gewoon even weten als het legaal is om m'n ticket op ebay te zetten (weliswaar tegen de originele prijs waarvoor ik betaald heb)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
2.9K

Antwoorden (1)

Wanneer het op naam staat enje ID vragenkunnen ze moeilijk gaan doen. Vraag het even na waar je de tickets gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de site van rock werchter zelf.
Er staat daar bij de algemene voorwaarden dat tickets niet omgeruild kunnen worden maar er staat wel dit: *de occasionele herverkoop van tickets is toegelaten mits de verkoopprijs niet hoger is dan de definitieve prijs die op het ticket staat.
*de niet-occasionele of regelmatige doorverkoop, of het ter beschikking stellen van platformen waar niet-occasionele herverkoop plaats kan vinden of waar de prijs kan stijgen boven de maximaal toegelaten prijs, verboden is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kun je ze voor orginele prijs verkopen. Ik heb laatst kaarten van concert op marktplaats gezet. Kon zelf niet gaan, waren binnen 1 uur verkocht.