Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel jaar heb je nou recht op studiefinanciering op het MBO?

Is het gewoon mbo 4 jaar of is het voor elke opleding stufi dus bijv niv 3, 3 jaar stufi, niv 4, 4 jaar stufi nee toch?

en ik ben 18.

oh en ik doe/deed een opleid. gedaan ong een half jaartje, wil stoppen, als ik nog ong half jaartje doorga (geen diploma ervan) dan heb ik zeg maar toch ong een jaar stufi verbruikt?en heb dan ong 3 jaar stufi over?
En mag ik dat geld gewoon houden, zolang ik maar binnen 10 jaar en MBO diploma haal?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

te weinig gegevens om er iets zinnigs van te zeggen, kijk eens bij de link en neem anders eens kontakt op met DUO de voormalige IB club
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stufi is 4 jaar. Wanneer je zonder diploma stopt dan moet je het geld wat je al ontvangen hebt terugbetalen, wordt een voorstel voor gemaakt. Kan gewoon al tijdens je studietijd.

Dus je hebt niet meer dan 4 jaar recht op stufi. Als je opleiding langer duurt dan leen je het van DUO en dat betaal je later weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing