Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen aanpost wat op mijnnaam staat maar toch ongewenst is bv vriendenloterij ik vind dit behoorlijk storend?

de instanties willen gewoonniet meewerken heb het al terug gestuurt maar word er mee dood gegooit is in mijn ogen eigenlijk soort spam

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
amigo
15 jaar geleden
wat iemand mij ooit als tip gaf maar ik doe het zelf niet goed genoeg om er echt iets mee te kunnen. Als je toch eens ergens je adres moet invullen en er staat: uw gegevens enz enz. Vul dan een fake 2de of 3de voorletter in en maak een lijstje bij wie je welke letter gebruikte: Als je dus bijv: P G Jansen heet, zet je bij de eerste organisatie: PGA Jansen, bij de 2de PGB Jansen enz.
als je dan ooit raar drukwerk krijgt kun je herleiden wie jouw gegevens op straat gooit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kunt zo goed als alle ongewenste geadresseerde reclame blokkeren door dat op onderstaande websites op te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nuttige links +
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een plus voor de tweede link,ik wist helemaal niet dat die bestond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hey goed zeg, bel-me-niet kende ik natuurlijk maar bij die andere ga ik me gelijk aanmelden straks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie link! Werkt dat ook?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je houdt er niet alles mee tegen maar ik schat toch wel zo'n 90 à 95%. Maar inderdaad, het scheelt ook als je geen 'enquêtes' invult.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt voor vooral de 2e link, Kees! Was bij mij ook onbekend.

Andere antwoorden (3)

Min of meer wel ja, plak een sticker op je brievenbus of iets dergelijks en laat weten dat je geen post wilt ontvangen van vriendenloterij, punt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geadresseerde post komt toch meestal omdat je die coupons voor gratis zeep, kadobon en dergelijke ingevuld hebt. Ook worden adressen ver- en gekocht voor 'direct marketing'.... Behalve terugsturen, vragen om naamsverwijdering uit hun bestand of verhuizen :-), blijft er niet veel anders over dan de boel gelijk in de oud-papierbak te doen en geen nieuwe gratis dit-en-datjes in te vullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
amigo
15 jaar geleden
sorry hoor, dit is onzin in mijn optiek, ik vul NOOIT coupons in maar ik krijg het ook. ze vinden je via andere abonnementen of blijven sturen. Ik had ook één of andere loterij opgezegd, nu krijg ik 2x per week een brief hoe JAMMER het is dat ik niet meer mee doe en dat ik via één of andere geweldige aanbieding morgen weer kan instappen, gruwel!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Coupons is een weg hoe ze aan de adressen komen. Klantenkaarten en abonnementen zijn natuurlijk ook mogelijkheden. Er is een levende handel in adressen...
Hoihoi,

Indien je hebt aangegeven niet langer email van die bedrijven te willen ontvangen, maar toch emails ontvangt kun je dit melden via de Opta.

De volgende link geeft je informatie wanneer je een klacht kunt indienen:
https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/

Deze link is om je klacht daadwerkelijk in te dienen:
https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/klachtformulier/

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing