Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft het zin om zonder kassabon naar de klantenservice van Albert Heijn te gaan?

Ik heb een rasp bij AH gekocht en deze is gaan roesten. Best wel erg veel roest, zeker als je bedenkt dat het RVS is. Ik heb de kassabon alleen niet meer.
Heeft het dan nog zin om naar de klantenservice te gaan? En met zin bedoel ik dat er actie wordt ondernomen; het aankoopbedrag terug, een nieuwe rasp of een melding aan meneer Heijn of iets dergelijks...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal pas volgende week zijn dat ik het ga proberen, dus wordt een beetje moeilijk te vertellen hierzo.
Zou je wel een berichtje kunnen sturen als je het wilt weten?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Ik denk eerlijk gezegd van niet. Je hebt geen enkel bewijs dat hij werkelijk uit de AH komt. En je hebt er ook geen garantie op (-;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het altijd proberen, probeer je verbaal zo goed mogelijk op te stellen, misschien dat ze het door de vingers zien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis! Daarbij, AH heeft een naam hoog te houden. Vraag desnoods naar de manager.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft zeker zin! Bij Albert Heijn doen ze niet zo moeilijk. Zeker niet in deze voor hen zo moeilijke dagen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel. Het is logisch dat je een kassabon van de supermarkt niet lang bewaard. En ze zullen de rasp wel herkennen en begrijpen dat ie niet zou moeten roesten. Ze zijn altijd erg coulant bij Appe en grote kans dat je tenminste een nieuwe rasp krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk geven ze je wel een nieuwe. de Albert Heijn wil geen klanten verliezen en zal je dus waarschijnlijk het recht van de twijfel geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet terug gaan. Je hebt een unieke rasp in handen. Roestvrij staal wat geroest is. Schenk de rasp aan een museum. (Grapje) Ik denk dat je bij AH een goede kans maakt op een nieuwe rasp of je geld terug. Men herkent het product vast wel. AH krijgt gewoon de kans om jou de service te geven waarmee ze altijd adverteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het altijd proberen. Stek je vriendelijkste gezicht uit de kast, een mooi verhaal erbij. Moet jij eens zien wat er gebeurt.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee heb je ,ja kun je krijgen.zou het proberen ............
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het inderdaad gewoon proberen. Het ligt er ook een beetje aan wanneer je je kaasschaaf gekocht hebt.

Overigens is de aanname dat RVS niet zou kunnen roesten niet juist. Roestvrij staal zal wel degelijk roesten (alleen niet van binnenuit). Deze oxidehuid kan echter afsluitend zijn, waardoor in bepaalde gevallen geen verdere roestvorming zal plaatsvinden of deze roestvormig erg vertraagd zal worden.

Toegevoegd na 11 minuten:
oops ik zat weer te slapen: RASP, niet kaasschaaf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker even teruggaan. Mijn ervaring is dat ze dan wel actie ondernemen, anders even contact opnemen met de klantenservice. Die geven vaak in zo'n geval een actiecode waarmee je geld terugkrijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding