Uiterlijk woensdag 5 januari inleveren

Hoe moet ik dit zien, bovenstaande is gewoon een voorbeeld. Maar moet ik deze dan vóór op 5 januari inleveren of mag dit dan ook nog op 5 januari en dan voor 23:59.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
69.6K

Antwoorden (7)

Dit mag je in dit geval nog inleveren op 5 januari tot en met 23:59.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woensdag kan nog, anders zou er staan "Uiterlijk voor woensdag..."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste inlever mogelijk is op woensdag 5 jan.
voor 24.00 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het laatste is het wiskundig correcte antwoord. Je moet het dus uiterlijk OP 5 januari inleveren. Als het om schoolwerk of om ander werk gaat, zou ik altijd even navragen of deze 'deadline' betekent dat het dan tijdens werktijd of tijdens de les moet worden ingeleverd.

Mensen die deadlines stellen (leraren, bazen), houden niet van geintjes zoals 'Ja maar het was nog geen 24.00 u!', dus je maakt daar geen vrienden mee, terwijl je waarschijnlijk wil dat hetgene wat je moet inleveren serieus en onbevooroordeeld wordt bekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot woensdagnacht, voor 00.00 van de donderdag, zo werkt ht bij ons ten minste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je bij deze vraag niet vermeld,waarover het gaat,b.v lege flessen huiswerk een uitkeringsformulier is dat moeilijk te zeggen. Ik ga er van uit dat het (wat dat dan ook zijn mag) gedurende de openingstijden van de innemende instantie ingeleverd dienen te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is simpel zo dat..zolang het nog woensdag is..kun je het inleveren.

Dat houdt in dat je tot uiterlijk 11.59 plus nog 59 seconden niet in overtreding bent,

Daarna dus wèl..

Groet,

Ton