Het cappuccino-model is een beleidsmodel waarbij de (centrale) overheid een basispakket aan voorzieningen (de koffie) levert, waar bovenop lokale overheden extra voorzieningen (het schuim) kunnen aanbieden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees ook:

http://www.brusselnieuws.be/artikel/philippe-van-parijs-over-zijn-cappuccino-model
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cappuccino is niet alleen koffie, maar ook model auto, laptop zelfs catwalk modellen daar bedoelen ze de getinte huidskleur mee.
rose
12 jaar geleden
Maar ik wed dat de vraagsteller, gezien de categorie waar de vraag staat, niet op die zaken doelde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, inderdaad, dit is het antwoord dat ik zocht! Heel erg bedankt!