Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer ben ik op tijd om winterkleding te kopen?

Ik word zowat uitgelachen als ik nu om bepaalde winterartikelen vraag, ik had dan eerder gebruik moeten maken van de wintercollectie... namelijk in de herfst....! er is nu al uitverkoop bijv in de H&M van kinder winterkleding, leuk en aardig zo goedkoop, maar qua juiste maten grijp ik mis. Ik kan me inderdaad herinneren dat zelfs al in hartje zomer de winterjassen aan de rekken hingen en er moeders waren die er alvast snel een kochten voor hun kroost. Dat vind ik zelf niet zo' n leuk idee, want ik ben dan nog niet in de winterstemming, bovendien groeien mijn kinderen als kool en kan ik niet goed inschatten wat hun maten zullen zijn twee seizoenen later. Waarom lopen de seizoenen niet parellel met het aanbod van kleding? Is het klantengedrag hiervoor verantwoordelijk of zit er een andere diepe( re) gedachte achter?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ach, ik werd vanmorgen bij de Welkoop ook enigszins meewarig aangekeken toen ik om strooizout vroeg. Ik denk dat ik voor juli/augustus maar vast een aantekening voor aanschaf in mijn agenda van 2011 ga maken...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

het is idd zo met de kleding dat het meestal een seizoen op voor loopt dus in de winter -voorjaar voorjaar- zomer zomer- herfst en herfst- winter. Maar als je nog effe wacht dan is het weer uitverkoop en dan kunnen ze je wel uitlachen maar dan heb jij goedkope winterkleding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

zodra je de wintercollectie in de rekken ziet hangen, dan ben je op tijd.
maar ik geef je gelijk hoor, het is niet leuk dat alles zoooo vroeg komt al.
we zitten nu met onze neus in de kerstboom, slikken volgende week de oliebollen weg en niet veel later staat de paashaas er alweer.
bah, niet leuk en gezellig.
maar goed, wil je iets dan zul je met de menigte mee moeten gaan (helaas)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rijkelijk vroeg,of rijkelijk laat,dat ligt er aan voor welke winter je die kleding wilt kopen. Er zit slechts een praktische gedachte achter en die is niet diep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de meeste kopen idd hun kleding in de herfst, dan namelijk komt de wintermode in de winkel. er zijn nog best wel winkels die winterkleding verkopen, alleen de leukere spullen zijn de schappen al uit...
als kleding pas echt in de winter verkocht zou worden, loopt iedereen te lang in dunne kleren rond.. vandaar dat alles eerder in de winkel is, mocht t kouder worden, heb je wel winterkleren..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zag dit weekend inderdaad alweer kleding voor in de lente hangen. Ik kan daar inderdaad ook niet zoveel mee.
Je moet wel in de goede stemming zijn.
Zeker met kinderen is het lastig.

Wat ik altijd deed:
Veel shirtjes kopen met lange mouwen die je bij elke temperatuur aankan.
Als het dan kouder is doe je er een vestje over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, de seizoenen lopen kriskras doorelkaar, dit geldt ook voor bloemisten; je kunt nu al de eerste narcisjes en blauwe druiven kopen. Ik denk dat de winkels te gretig zijn om de consument het nieuwste van het nieuwste te willen bieden. Maar je hebt gelijk, het is nu met deze sneeuw nog niet aantrekkelijk om je nieuwe bikini aan te schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing