Wat is de grootste rage geweest na de flippo's en was of is die rage net zo groot als de flippo rage??

Toen ik nog wat jonger was kon je niet om de flippo's heen.
Bijna iedereen op school was er wel mee bezig.
Nu ik die tijd voorbij ben lijkt het wel alsof de rages helemaal voorbij zijn, of dat als er rages zijn ze niet in de buurt komen van die van de flippo's.

Wat leeft er na de flippo's qua rages op basisscholen/middelbare scholen?

Wat is tegenwoordig of een tijdje terug een grote rage geweest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Flippo's (1995-1997)
Tamagotchi (1998)
Furby's (1998-1999)
Pokémon (±1998-±2003)
Beyblades/spinners (2003)
Scoubidou (2004)
Sudoku (2005)
Diddl plaatjes (2006)
Wuppies (2006)
Poker (2007)
Jumpstyle (2007)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

uggs, blackberry's,apple producten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is er zo slecht aan mijn antwoord?
als de AH weer een actie heeft is het nog een ergere chaos als met flippo.
nu staan er per kassa 6 kinderen te bedelen om...toystory popetjes. ( teminste een aantal weken geleden dan )
ook zijn de wuppies ook zeer populair geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhones, iPods, iPads, iSlates en die andere zooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wuppies, voetbalplaatjes, maar niets wat het succes van de flippo kon evenaren! Bovengenoemde zat ook nergens bij (zoals de flippo in de zak chips) maar kon je voor sparen, toch net iets anders!

Ik mis de flippo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zelf dat de voetbal-armbandjes van de plus ook een grote rage was. Bij mijn zoontje op school gingen moeders extra bij de plus boodschappen halen voor die bandjes. Op school werd er druk geruild en op marktplaats werden ze zelfs te koop aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, die flippo's destijds. Een giga-succes!
Nu zie ik de albums bij de kringloop liggen..

Daarna kwamen de Pokémonkaarten nog, en de wuppies, en de oranje lijffies met de koppies van de voetballers, de beessies..

Knap om zoiets te verzinnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smiley!!! :-)

Begon als een rage nu gebruikt iedereen ze!!!!!

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Smiley?wasRedirected=true
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Didl-plaatjes waren een paar jaar geleden immens populair onder scholieren. Er werden zelfs Didl-plaatjes-ruildagen georganiseerd! Ook nu zijn ze nog te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grootste rage na de flippo's waren zeker weten de Pokemon kaarten, deze hit was misschien wel van soortgelijk formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smurfen en de gogo's van de Albert Heyn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is waar ook!
Voor de iets ouderen onder ons : circa 30 jaar gelden was er al een verzamelrage met prentjes op de binnenkant van kroonkurken van cola-flesjes. Zo zijn er o.a. reeksen geweest met afbeeldingen van dieren en ook van sporten (smurfen in olympische spelen).