Wat is de grootste rage geweest na de flippo's en was of is die rage net zo groot als de flippo rage??

Toen ik nog wat jonger was kon je niet om de flippo's heen.
Bijna iedereen op school was er wel mee bezig.
Nu ik die tijd voorbij ben lijkt het wel alsof de rages helemaal voorbij zijn, of dat als er rages zijn ze niet in de buurt komen van die van de flippo's.

Wat leeft er na de flippo's qua rages op basisscholen/middelbare scholen?

Wat is tegenwoordig of een tijdje terug een grote rage geweest?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Flippo's (1995-1997) Tamagotchi (1998) Furby's (1998-1999) Pokémon (±1998-±2003) Beyblades/spinners (2003) Scoubidou (2004) Sudoku (2005) Diddl plaatjes (2006) Wuppies (2006) Poker (2007) Jumpstyle (2007)

Wuppies, voetbalplaatjes, maar niets wat het succes van de flippo kon evenaren! Bovengenoemde zat ook nergens bij (zoals de flippo in de zak chips) maar kon je voor sparen, toch net iets anders! Ik mis de flippo...

Didl-plaatjes waren een paar jaar geleden immens populair onder scholieren. Er werden zelfs Didl-plaatjes-ruildagen georganiseerd! Ook nu zijn ze nog te koop.

Voor de iets ouderen onder ons : circa 30 jaar gelden was er al een verzamelrage met prentjes op de binnenkant van kroonkurken van cola-flesjes. Zo zijn er o.a. reeksen geweest met afbeeldingen van dieren en ook van sporten (smurfen in olympische spelen).