verbeterpuntje GoeieVraag.nl... Zie toelichting... Eens of oneens?

Bij de uitleg over het puntensysteem staat er bijvoorbeeld: Antwoord wordt verwijderd door moderator... -5

Maar je ziet altijd alles achteraf bij Goeievraag, dus moet er staan: Antwoord werd verwijderd door moderator... -5

En alles in het kader om zo zorgvuldig mogelijk te zijn, op naar een perfecte GoeieVraag.nl, waar ik met veel plezier aan deel mag nemen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt ook "wordt" en "werd" weglaten. Dus gewoon: Vraag verwijderd door moderator.

Eens. Je hebt trouwens wel oog voor detail merk ik... Toegevoegd op 31-05-2009 16:19:52 Ik vind bij 'Topgebruikers' Altijd ook twijfelachtig. Altijd was toch al voordat GV bestond?

Het is toch ook 'Vraag wordt interessant gevonden' en 'Antwoord wordt positief beoordeeld'? Je krijgt namelijk precies op dat moment dat dat gebeurt (okee een fractie van een seconde later) die punten erbij of eraf.

Je kunt het ook opvatten als toekomstige tijd: Als je antwoord wordt verwijderd, gaan er 5 punten af. Verder vind ik het knap dat je leven zo op orde is, dat je je druk kan maken om zulke kleine dingetjes:)

Maakt eigenlijk niets uit, want je weet dat er hoe dan ook 5 punten af gaan :) Wel eens. Ik ben ook niet zo gediend van onzorgvuldigheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100