Hoe groeit ijs aan in een regenton?

Begint het boven aan te groeien? Begint het aan de zijkanten? Of van binnen uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het begint van bovenaan te groeien
en daarna naar gelang het blijft vriezen gaat het naar beneden ook vast zitten

ik duw er elke dag meerdere malen met een stok in om het water niet helemaal te laten bevriezen en dan zit er bovenop ijs en onderin nog gewoon water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat 'werk' zegt is waar, ik had vroeger ook een regenton. Misschien heb je hier ook nog wat aan?

http://aladin.bibliotheek.nl/aladin_detail.asp?qpid=38702