Op je profielpagina staan nu de andere scores ook, is dat een verbetering of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vind ik wel. Dit laat de algemene kwaliteit van je antwoorden zien. Het geeft niet alleen de punten aan die je hebt. Maar ook hoe goed je antwoorden beoordeeld worden. Er is maar zoveel dat je kan aflezen van de punten. Je kan een heleboel vragen beantwoorden en daarom veel punten hebben. Maar ben je daarom een goede gebruiker? Dit laat ook bij de gebruiker die minder punten heeft zien hoe goed zijn antwoorden worden beoordeeld dus je kan meer zien over de kwaliteit van de antwoorden. Kortom goede toevoeging :-)

Ik vind van wel. Zo stond het ook op de mobiele pagina toen die gelanceerd werd en ik wist al via een andere vraag dat het ook op de wishlist stond voor hier op de gewone site. Ik vind het prettig lezen zo die statistieken.

Ja. Het is zeker interessant om te weten niet alleen hoeveel punten iemand heeft, maar ook hoe hij eraan gekomen is: veel vragen beantwoord, of vragen heel goed beantwoord, enzovoorts. Niet bepaald een zaak van leven of dood, maar wel boeiend.

Oh leuk. Ik had het nog niet gezien. Is het een verbetering? Ja, ik denk het wel, ik vind het in ieder geval wel leuk om te zien. Of het waarde heeft is natuurlijk een andere vraag. Ik denk het niet. Net zo goed als het puntensysteem geen waarde heeft (niets tegen jouw toppositie hoor XiniX).

ja leuk!!! als er nu nog een rekenmachine bij was voor de percentages ging ik helemaal gelukkig slapen... joepieieieie!!!!

Ik vind het wel een verbetering, maar een heel kleine. Ik zie het meer als een leukigheidje. Ik zie liever een andere verbetering: een knop waarmee ik in een keer *alle* reacties op de vraag en op alle antwoorden kan uitklappen. Zodat ik dat niet meer één voor één hoef te doen als ik een vraag tegenkom waarop al heel wat antwoorden met heel wat reacties zijn gegeven.

Ja, ik vind het wel een goede toevoeging. Zo kan je goed zien hoe iemand aan de punten komt.

Ja, geeft wel een aardig beeld hoe je vragen en antwoorden het doen.

Geinig! Weer wat om te studeren....

Het was mij nog niet opgevallen, maar ik vind het een positieve verbetering !

De punten intresseren mij niet. Dus voor mij maakt het niets uit.