Lee Harvey Oswald als je geen alu-hoedje bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

The Comedian
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chuck Norris.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Amerikaanse maffia die samen werkt met de Amerikaanse regering
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De moord op de Amerikaanse president Kennedy in Dallas in de staat Texas op 22 november 1963 heeft geleid tot het ontstaan van diverse complottheorieën.
In veel van deze theorieën wordt verband gelegd met een samenzwering, waarbij instanties betrokken zouden zijn geweest als de CIA, de KGB, de FBI, en de Amerikaanse maffia.
Vast staat inmiddels dat het Rapport van de Commissie tal van tegenstrijdige beweringen en onjuistheden bevat; verder heeft zij veel materiaal niet in handen kunnen krijgen, doordat tal van documenten tot het jaar 2029 het stempel ‘staatsgeheim’ kregen.
Dit geldt in het bijzonder voor documenten die betrekking hebben op activiteiten van de binnenlandse en buitenlandse inlichtingendiensten van de VS: het FBI resp. het CIA.

Dat er zoveel onduidelijkheid is over de moord op president John Fitzgerard Kennedy komt waarschijnlijk door meerdere dingen.
Er zijn heel erg veel sporen en aanwijzingen gewist.
De auto van Johnson was bijvoorbeeld gelijk schoongemaakt, zodat daar geen eventuele aanwijzingen meer in te ontdekken waren.
Er is ook nooit echt een uitgebreid onderzoek geweest, omdat de Kennedy’s dat zelf niet wilden, en dus blijft men met veel vragen zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is nog niet echt bekend heb ik het idee, wel zijn er een aantal leuke complot theorieën over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt eraan of je in theoriën en complotten gelooft. Dan kun je net zolang redeneren zodat iedereen het wel gedaan kan hebben.