In België uit het Antwerpse

Toegevoegd na 6 minuten:
De naam in Nederland kan je op een zelfde site opzoeken , maar de site laat zich helaas niet openen vandaag.

Toegevoegd na 6 minuten:
De naam in Nederland kan je op een zelfde site opzoeken , maar de site laat zich helaas niet openen vandaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste namen komen voor in het midden van het land, gelderland - zie link, dus zeer waarschijnlijk ligt ook daar de oorsprong

Toegevoegd na 57 seconden:
plus utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het Mertens instituut mag geloven zit er een duidelijke concentratie 'van de kant's' in het midden van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was ook mijn antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is de kans des te groter dat het goed is :-)