Sjaak neemt al jaren z'n werk mee naar huis, maar is dat óók een variant van het nieuwe werken te noemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, dat is niet nieuw; mijn grootvader deed dat ook al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Sjaak is een echte trendsetter. Alleen jammer dat ie #putjesschepper is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet er voortaan maar een smiley achter, dan hoeft de "minnaar" niet zo hard te werken :-)
min is niet van mij hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och, nu blijven die wezenlozen van de straat, dat is dan weer positief;-)
Alleen als hij dan (iets) minder tijd op zijn werk doorbrengt anders is het gewoon een vorm van overwerk
13 jaar geleden
Als Sjaak zijn werk mee naar huis neemt, krijgt hij het op zijn werk dus niet op tijd af. Ik vind dat overwerken.