Hoe kun je zien dat een vraag dient om de situatie in Vlaanderen te weten te komen en niet in Nederland?

Per land kunnen de omstandigeheden /regels verschillen. Een "Nederlands" antwoord kan voor een "Vlaming" onjuist/misleidend zijn. En andersom.

Toegevoegd na 9 minuten:
Zou het goed zijn als de webstek "Goeievraag.be/nl" bij de vraagstelling de keuze biedt om aan te geven voor welk land antwoord wordt gevraagd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

meestal kan je dat niet zien,
als het om bepaalde regels gaat kan het er beter altijd even bij worden gezet in de toevoeging.
dan is het ook duidelijk
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het hooguit aan de vraagstelling zien, de vlamingen hebben af en toe andere uitdrukkingen, andere zinsconstructies. Soms vermelden ze het er ook bij.

Maar op een andere manier is het niet te zien.