De "dagelijkse" boodschappen zal ze niet zelf doen, maar ze gaat wel eens "anoniem" winkelen in bijv. Londen of een andere stad bijv. op haar vakantiebestemming.

Toegevoegd na 5 minuten:
Leuke (kinder)boekentip voor als je nog meer over de koningin wilt weten "heeft de koningin een huissleutel?":
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/heeft-koningin-huissleutel-andere-vragen-van-kinderen-aan-koningshuis/1001004006531938/index.html#product_description

Is bedoeld voor kinderen, maar volwassen willen dit vast ook wel weten! (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee dat doet ze niet zelf dat doet het paleis personeel van de koningin..

Toegevoegd na 2 minuten:
de enige boodschap wie ze zelf doet is "de Kerstboodschap" op tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de boodschap op de wc doet ze ook zelf natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie weet heeft ze daar ook wel mensen voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou makkelijk zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das de groote boodschap...ja wie weet wie die er eruit moet halen..de koninklijke drol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou die ook een klein kroontje hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie weet..of een gouden laagje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
De koningin heeft een eigen kok, eigen beveiligers, eigen schoonmakers en ze heeft ook mensen die voor haar de boodschappen doen. Dat doet ze in ieder geval niet zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doet de boodschappen bij de Aldi, maar even serieus ze zal wel een aantal vaste hofleveranciers hebben, het was wel bekend dat ze af en toe in de winkels kwam nabij haar werkpaleis Noordeinde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heeft ze toch hofdames voor.........(die op hun beurt wel de leveranciers aan de deur laten komen - achterdeur :-)