Nee, het opvouwen dient ervoor dat jouw stem niet zichtbaar is als je ermee naar de stembus loopt, maar zodra het biljet eenmaal in de bus zit maakt het naar mijn idee weinig meer uit. Sommige biljetten zullen immers in de stembus toch hoe dan ook ontvouwen, dus de manier waarop het gevouwen is zal vrij weinig uitmaken.
een jaar geleden
teusvh
een jaar geleden
".... dus de manier waarop het gevouwen is zal vrij weinig uitmaken". Maakt helemaal NIKS uit.
Amadea
een jaar geleden
De bedoeling van GoeieVraag is echter niet dat je jouw mening geeft, maar dat een antwoord gebaseerd is op feiten.
Dat maakt niets uit. De biljetten worden toch uitgevouwen om te kijken of het biljet geldig is ingevuld en op welke persoon je hebt gestemd.
En op welke partij natuurlijk.
Toegevoegd op 18 maart 2023 09:49: tekst
een jaar geleden
Ja, als je je stembilet verkeerd opvouwt, is deze ongeldig. Het is belangrijk dat je het stembilet correct opvouwt, zodat de stemcommissie je stem kan tellen.
10 maanden geleden