Is de PVV nou links of rechts?....

Dan hoor je rechts dan word er op tv gezegd dat ze links zijn. Wat is het nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
good quistinon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Het beste antwoord

De PVV is voornamelijk anti moslim en tegendraads. Verder eten ze van alle walletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
eten ze dan wel varkensvlees?

Andere antwoorden (10)

de pvv is 2 slachtig
wat betreft het oplossen van het financiele crissis hebben ze linkse oplossingen
en wat betreft hun opvattingen over buitenlanders hebben ze rechtse oplossingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
De PVV vertelt alleen maar wat het volk wil horen. De ene keer is dat links en de andere keer is dat rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hier een handig schema, waarop alle politieke partijen vermeld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat de PPV van oorsprong maar om 1 ding: de islam.

De rest is alleen om zieltjes te winnen, dus nemen ze populaire standpunten in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus, om die rare minnen te compenseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ter compensatie
De PVV heeft linkse (sociale) ideeën in haar programma staan maar is naar eigen zeggen wel bereid tot gedoogsteun aan een rechts minderheidskabinet, dus ik zou dat linkse masker maar niet zo serieus nemen.

De PVV is rechts. Ouderwets rechts. Meedogenloos rechts.

Mark my words...
13 jaar geleden
De PVV is rechst noch links.
De PVV is overbodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de persoon boven mij geeft het juiste antwoord

noch rechts noch links

hopen dat ze door onderlinge ruzies gauw kapot gaan

2 partijen zijn goed

groen links en de pvda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor je antwoord,iedereen n plusje trouwens!
De PVV is zowel links als rechts, en is een partij wat tegen de gevestigde orde aan schopt.
Goed dat ze er zijn, om de zaak scherp te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult eerst links en rechts moeten definiëren voordat iemand hier antwoord op kan geven. Wikipedia zegt er dit over: "Zoals boven gesteld is de betekenis van het begrip "rechts" variabel en context afhankelijk. Daarom is geen "absolute" betekenis van het begrip te geven."
Ik houd niet van dit onderscheid en ben geneigd links als progressief te kenschetsen. In dat geval is de PVV links, omdat ze meer dingen willen veranderen dan de meeste partijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de pvv lijkt links
maar doet rechts.