Tot hoe laat kunnen we stemmen?

Ik begrijp dat het op de stemkaart staat, maar die ligt thuis, en ik ben daar nu zelf niet. Ik wil zo laat mogelijk naar huis gaan, maar uiteraard niet te laat zijn voor het stemmen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dankjewel allemaal!
Het is duidelijk, nieuwe antwoorden zijn niet meer nodig :) (Ik kan de vraag pas over een uur sluiten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, succes met stemmen!

Antwoorden (3)

van 07:00 tot 21:00 zijn de stembussen geopend

Toegevoegd na 1 uur:
7:30 pardon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit, toen ik de vraag stelde was het al ruim na 7.30 uur.
De stembussen sluiten allemaal om 21.00 uur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot 21:00, ga wel want anders verlies je je recht..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je verliest je recht niet. Je hebt het RECHT te stemmen, niet de plicht. Je hebt dus ook het recht zelf te kiezen niet te gaan stemmen.