Alleen Rutte van de VVD heb ik dit letterlijk horen zeggen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Van D66 is de mening ook wel duidelijk...
Veel partijen hebben al aangegeven niet met de PVV samen te gaan regeren.

In 2012 sloot CDA-lijsttrekker Sybrand Buma regeren met Geert Wilders uit, omdat de PVV-leider was weggelopen uit onderhandelingen in het Catshuis.
De PvdA sloot regeren met de PVV nog eerder, in 2010, al uit.
In januari zei VVD-leider Mark Rutte in televisieprogramma Buitenhof dat de kans op regeren met de PVV sowieso "nul" was.
Ook lijsttrekkers van de SP, GroenLinks, D66 en de ChristenUnie sloten regeren met Wilders al uit.
7 jaar geleden
Tot nu heb ik alleen Henk Krol van 50+ horen zeggen dat hij de PVV niet uitsloot. De rest van de partijen die het letterlijk gevraagd is, hebben allemaal gezegd dat ze de PPV of uitsloten of dat de kans nul is.