Is DENK de enige partij die 'trollen' heeft ingezet tijdens verkiezingstijd?

DENK wordt niet vooral beschuldigd van trollen (en terecht). Wordt/Werd dit ook gedaan door andere partijen?

Toegevoegd na 1 minuut:
*wordt niet = wordt nu (stomme autocorrectie)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als andere partijen nep-accounts inzetten om de verkiezingen te manipuleren hadden de onderzoekers van de NRC dat ook ontdekt.
Er is geen enkel bewijs voor gevonden.

Antwoorden (1)

Er is geen bewijs dat er andere partijen zijn die trollen hebben ingezet. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is.

Volgens Kuzu (Denk) zetten andere politieke partijen ook nep-accounts in. Maar op de vraag of hij daar ook bewijs van heeft, antwoordt Kuzu met een volmondig ‘nee.’
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat Denk doet is niet van vandaag of gister.
De partij DENK is in juni 2016 al tijdens een Kamerdebat door de 2de Kamervoorzitter berispt omdat er namens de partij gemanipuleerde YouTube filmpjes op Internet waren gezet.
"Wilt u daar onmiddellijk mee stoppen, dit is Kamerleden onwaardig. Dit is niet chic".
Kuzu kreeg later het woord niet meer en beschuldigde de Kamervoorzitter van discriminatie, waarop zij antwoordde: "dat moet u nodig zeggen!!" en schakelde tegelijkertijd alle microfoons uit.
https://www.youtube.com/watch?v=RkIiIrtvEy0
Vanaf 2:56 en verder.