Ik denk het niet. Ligt eraan of je echt gevoelens hebt voor die persoon, als dat zo is ben je vast homo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoeft niet perse. Zowiezo is het hokjesplaatsen van Nederlanders een beetje kansloos.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er wordt veel gedacht dat je óf hetero óf bisexueel óf homosexueel bent, terwijl deze driedeling eigenlijk niet bestaat.

Tussen 99% hetero en 99% homo loopt een glijdende schaal. Iedereen bevindt zich hier ergens op. Waar je je moet bevinden om hetero, bi of homo te zijn heeft nog nooit iemand gedefinieerd!

Eigenlijk is iedereen dus min of meer bisexueel, maar de meesten zitten toch het meest aan de heterokant.

Wil je een keer sex met het andere geslacht proberen, dan zit je dus ergens anders op deze lijn dan iemand die aangeeft dit nooit te willen. Dat maakt je dus nog geen homo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet je hart volgen en je niet afvragen wat iemand anders er van vindt. Als jij het wilt uitproberen dan moet je dat gewoon doen en vervolgens merk je vanzelf of je dat vaker wilt of niet. Welk label jij aan jezelf wilt hangen mag je gelukkig lekker zelf weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms, hangt er vanaf wat daarna je voorkeur heeft :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, niet meteen, de incubatietijd is ongeveer anderhalve dag..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
who cares?!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoor, just experimenting...

no problem... alleen uit eigen ervaring word je wijs...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, als je dat op dat moment wilt proberen, waarom niet? Je hoeft niet meteen een label op jezelf te plakken.