Wat trakteren kinderen van 4 op school als ze jarig zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spacecake
;)

Het beste antwoord

in ieder geval geen snoep, zijn al teveel kinderen die dat trakteren terwijl mijn kind er echt hyper van kan worden.

Het hoeft ook echt geen zakken vol te zijn, lijkt af en toe wel of er een competitie heerst welk kind tracteerd het meest.

Ik maak meestal wat leuks (of tenminste dat doet oma) maar niet iedereen is zo creatief, dus als verpakking dan niet zelf maken en zo'n simpel verjaardagszakje is prima genoeg.

Dan doe ik er vaak een doosje rozijntjes in of een ander doosje gezond snoep (bij de hema hebben ze zakjes van jip en janneke met gezonde snoepjes erin van fruit net zoals rozijntjes, dan heb je nog afwisseling ook) dan doe ik daarbij vaak een kleinigheidje als presentje. Laatste verjaardag heb ik van die zakjes met kleine wilde dieren gekocht, 12 stuks ofzo in 1 verpakking (bij de V&D) nog een ballonnetje erbij en voila prima tractatie.

bellenblaas is ook wel populair en leuk.

Ben je wel wat creatiever kun je van mandarijnen en appels ook leuke poppetjes of hoofdjes maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat van de competitie zie ik ook bij mijn neefje, als er bij hem in de klas weer eens eentje jarig was.
De een maakt het nog bonter dan de ander, om het zo maar te zeggen. Ik vind het dan ook maar een naar gedoe, en er zitten wel 26 kinderen ofzo bij mijn dochter in de klas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja weet ik, maar dat vind ik dan wel weer sneu voor mijn dochtertje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind kadootjes, zelfs kleine, niet passen als traktatie op school, dit is wel leuk om mee te geven na een feestje
sterredag
13 jaar geleden
kinderen van die leeftijd merken daar echt niks van, ik heb mijn zoon en andere kids in de fam er nooit over gehoord dat hun minder geven of gegeven hebben dan de rest. Dus echt je hoeft daar niet aan mee te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja nu je het zegt, de kinderen zullen dat niet in de gaten hebben nee :)).

Andere antwoorden (6)

Rozijntjes in zo´n klein doosje, mandarijntjes of ander fruit, blokjes kaas of stukjes worst met zo´n klein vlaggetje erin geprikt. Gezond dus, ik denk tenminste dat het beter is dan snoep hoewel kinderen natuurlijk dol zijn op snoep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik 4 jaar was maakte mijn moeder kleine cakejes.
En die mocht ik uitdelen aan de klasgenoten met in het cakeje een vlaggetje
met de tekst "Hoera! Robin 4 jaar"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets te eten met een leuk presentje is tegenwoordig heel gebruikelijk.

Het is leuk om zelf iets te maken. Dan kun je ook iets gezonds maken i.p.v. snoep en koek.

Een luchtballon met popcorn in het mandje is erg leuk.

Je neemt een kleine ballon, een bekertje en drie rietjes.

Plak de rietjes aan het bekertje en plaats de ballon tussen de rietjes. Vul het bekertje met popcorn.

Toegevoegd na 56 seconden:
Op deze site staan veel traktaties.
http://www.party-kids.nl/fotoboek.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plunjezakje met chips of maak een egel met sateprikkers met gezond erop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een snoepketting van bv wokkels, of hoe die ronde zoutjes heten, snoeptomaatjes in een eigen bekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke beker popcorn al te krijgen voor € 1.00

En als je die zelf maakt is het vast nog goedkoper!