waarom laten mensen je vallen wanneer je ze nodig hebt??

terwijl ik altijd voor ze klaar sta wanneer zij hulp nodig hebben.......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ze laten merken dat je ze nu nodig hebt?of houd je je groot tegenover hen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lullig he zoiets. Je doet je uiterste best voor mensen, maar als je ze dan zelf nodig hebt... ik ben wat dat betreft te lief voor mensen soms. En dan heb ik nog foute verwachtingen ook. (dat zij dat ook voor mij doen) :-)

Antwoorden (5)

Omdat ze misschien zelf te veel problemen hebben en die van jou er niet bij kunnen hebben.
Het kan ook zijn dat ze je gewoon niet kunnen helpen maar wel zouden willen en dat komt voor jou misschien zo over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het moment dat je echte vrienden van de kennissen onderscheid.
Helaas vinden veel mensen je leuk en lief zolang je alleen maar mooie dingen in hun leven brengt.
Echte vrienden kunnen het opbrengen om je te steunen als je even minder leuke dingen met ze wil delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de meeste mensen egoïsten zijn.
Ze zouden téveel energie en/of tijd in je moeten steken als je ze nodig hebt,dus is 't voor velen (een zéér hoog percentage ben ik bang) makkelijker om je te laten vallen

slechts een klein gedeelte staat wél voor je klaar en dát zijn de mensen met (inlevings-) gevoel voor anderen.
met een moeilijk woord worden die "altruïsten" genoemd.

maar mensen die je zó gauw laten vallen,zijn het niet waard om daar zélf nog langer energie,tijd en vrienschap in te steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is jammer.
mag niet meer plussen geven.
honderd van mij hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hé,thx,piraatje!
cool!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom , tis gewoon de waarheid , wat je schrijft
Als jij anderen helpt, echt helpt, dan verwacht je daar niets voor terug. Des te meer is je vreugde groot als je een onverwacht gebaar krijgt gereflecteerd.

Het is natuurlijk wel heel zonde dat de mensen die jij om je heen hebt, zoals bv een familielid of vriendin/vriend, je niet kan steunen. Je mag het van mensen niet verwachten, maar een beetje hulp zou wel fijn zijn.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terugkijkend op de zwarte perioden uit mijn leven moet ik zeggen: het zijn altijd mensen waarop je rekent die je laten vallen, maar het zijn de mensen van wie je het niet verwacht die er voor je zijn.

In ellende leer je je vrienden kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal met je eens