Waarom maken de mensen in de steden weer de al-oude fout ?

ze gaan het perfecte gouden kalf aan bidden { nemen een zwarte audi met gouden randjes}
maar ze zijn vergeten dat het gouden kalf toch ook echt een fundatie nodig heeft

defenitie fundatie;

wat is er voor nodig om brood te eten ????

Dan moet je eerst de grond eggen {vlakken} want heet ligt ruw na het ploegen in de herfst.
dan kan je graan zaaien
dan moet je wel het graanland onkruid vrij houden anders groeit er nachtschade { een zusje van de aardappel maar wel giftig en dan wordt je brood ook giftig}.

dan kan je het graan maaien
dan kun je het graan dorsen
dan kun je het graan malen.
en kun je samen met wat bakkers gist en wat vettigheid een brood bakken.

en dan pas kun je brood eten

geld ook voor bv de aardappel

als je 20 aardappels hebt:

kun je ze opeten,............... dan heb je 20 dagen te eten

je kunt ze ook in de grond stoppen
dan heb je na 5 maanden 400 aard-appelen en de rest van het jaar te eten........................!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je zo,n Audi verkoopt kan je heel lang aardappelen eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goh.. Interessante vraag! Als de mens alle 20 aardappels in de grond stopt, zullen ze de 5 maanden die ze moeten wachten op de oogst niet redden. Het rendement van 2000% valt in het niet bij de baten van het eten.
Je moet niet in een lekke boot gaan varen.

Toegevoegd op 18-05-2009 14:24:42
Bent u trouwens mijn oud docent Nederlands? Deze luisterde naar dezelfde naam....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien zijn taalbehandeling is het te hopen van niet...U heeft in ieder geval een goede leraar gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rompenstomper: haha, je hebt gelijk... als dat een Nederlandse leraar was zag het er niet best uit voor de klasgenoten van Jinx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hete jouw docent Dirkb Os?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, D. Irkbos. ;-)