Wat is een ghetto bak?

(Dit n.a.v: http://www.goeievraag.nl/vraag/tigra-verstandige-aankoop.9268)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je link doet het niet meer
Antoni
14 jaar geleden
Een ) te veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft GV zelf gedaan... :P
Andere forums hebben daar ook last van.

Het beste antwoord

Een Ford Taunus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi kleurtje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok... Ik wist niet welk antwoord te kiezen, dus kies ik maar 't antwoord met een plaatje als beste antwoord.

Andere antwoorden (4)

een auto die in een gegoede buurt miet thuis hoort.
maar in een achterstandswijk helemaal hip is.
zoals een gele Tigra ;-)
nee serieus, mantra, de befaamde hoerensloep, de te vette mercedes met dobbelsteentjes aan de spiegel (liefst goudkleurig met getinte ramen en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, wel een leuke verschrijving overigens :-)
En dat mietje is een nietje
Ha, die 上戸彩,

Misschien beter bekend als pimpmobiel, sjonnenkar of hoerensloep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze Fiesta hoort er mijn inziens ook in thuis.

Toegevoegd op 19-05-2009 16:02:58
Als directe link niet werkt deze copy/pasten in adresbalk browser en [enter]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ghetto bak word vaak beschreven als een auto die doorgaans niet in een wijk staat waar de gemiddelde man (of vrouw) een nette 9 tot 5 baan heeft, met pak 's morgens fluitend de deur uit gaat, zelf een lease auto rijd en een klein gebakje voor de vrouw bij de deur heeft staan.

Als iemand een bepaalde auto een "getto bak" vind zegt dat meer over de persoon in kwestie dan over de auto (naar mijn mening). Is het angst? is het aanzien? of is het stiekem toch jaloezie omdat iemand zelf eigenlijk ook heel graag in een bepaalde auto wil rijden maar niet mag van de wederhelft? De bestuurder maakt de auto. Ik ken mensen die bakken met geld hebben, wonen in de mooiste huizen maar toch rondrijden in een amerikaan van 40+ jaar oud (wel als 2de auto dan). Moraal van mijn verhaal, kijk niet alleen naar de auto :)