Een vrouw die zowel lichamelijk als geestelijk gegroeid is tot een zelfstandig wezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meestel bedoelt met dan gewoon een oudere vrouw.
bamibal
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Nee, dan spreek je van een RIJPERE vrouw, dat is weer een graadje erger.;-)
Een volgroeide, volwassen, zelfstandige vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een rijpe vrouw word bedoelt dat de vrouw al wat op leeftijd is ..
overigens ken ik de uitspraak alleen van seks site's waar rijpe vrouwen en oma's e.d de liefde nog wel willen bedrijven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een MILF, of GILF zoals Sarah Palin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ja... Ze wordt wat aan de belegen kant... ;)