Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je klagen over een afscheidsdienst als je vindt dat de dienstleider te snel en te formeel spreekt? (niet direct klagen, maar daarna)

Ik weet niet of dienstleider het goede woord is. Het kan iemand van de kerk zijn of iemand van de begrafenis organisatie.

13 jaar geleden
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaak zullen deze mensen zélf naar je toekomen om te vragen wat je ervan vond. Als je naaste familie bent tenminste.

Maar gebeurt dit niet dan is het zeker zinvol contact op te nemen.
Je kan uitleggen wat je graag anders had gezien, voor jezelf heb er niets meer aan, maar het is voor degene die spreekt goed te weten hoe het overkomt.
Ik verwacht dat , als iemand daarvoor open staat, het je zeker in dank wordt afgenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan zin hebben om er over te gaan praten, maar het kan niet teruggedraaid of overgedaan worden, dus heel veel zin zal het niet hebben.
Daarnaast weet ik niet of je vertrouwd bent met uitvaartdiensten, misschien is het wel een normale bijeenkomst geweest maar ben jij het niet (zo) gewend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan je dat aangeven. De dienst kan niet over gedaan worden, maar wellicht doet de leider iets met je tips en worden afscheidsdiensten in de toekomst er beter op.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het is een uitvaartleider. Je kan bij de begrafenisonderneming melden dat je niet zo gelukkig was met de verbale dienstverlening van de uitvaartleider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding