wat is het culturele concept vanuit het perspectief van de traditionele wijze van leiding geven aan een zuid-afrikaanse organisatie?

Ik moet deze vraag voor school beantwoorden en iedere keer begrijp ik de vraag weer anders, ik kom er echt niet uit! Je moet de geschiedenis van het land er in betrekken. Help mij aub op weg!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Die vraag slaat nergens op en is niet op een serieuze manier te beantwoorden.
Lijkt Halsema wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men houdt vast aan de oude tradities die alles met cultuur te maken hebben. Zuidafrikaanse organisaties worden niet op een moderne "westerse" manier geleid.