Is de stelling dat je niets moet alleen 'poepen' wel waar ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moest ooit eens erg nodig, maar door een hevige gebeurtenis was het over.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hevige schrikreactie en afleiding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk moet ik de vraag anders stellen. Als je hevig moet poepen kan het dan dat je ineens niet meer hoeft. Door een hevige schrikreactie.

Het beste antwoord

Bij bijna alles in het leven heb je een keuze. Je moet niets, je mag alles. Maar poepen, moet je nu eenmaal!

Overigens is het heel normaal dat je opeens niet meer moet poepen als er iets heftigs gebeurt of je schrikt ergens van. Dat is de natuurlijke instinct waarbij het lichaam bij een schrikactie alles op alert zet en andere zaken eventjes buiten werking stelt. DAt heb je nodig om te overleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is gewoon een uitspraak wat niets voorstelt.

Het betekent zoiets van; Voel je niet gedwongen om iets te doen, je mag het doen, je hoeft niet. Het enige wat je wel altijd moet doen is poepen.

En als je hem dan toch lekkerlijk wilt nemen; iedereen moet uiteindelijk altijd poepen (al kan jij het soms uitstellen), anders heb je toch echt een probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet niets...je moet ademen die ken ik wel maar van poepen heb ik nog nooit gehoord..
je moet poepen natuurlijk maar als een stelling ken ik deze niet..
door een schrikreactie kan idd je darm even stil liggen en eventuele junior die eruit wilde op zich laat wachten en de drang over zijn ..maar uiteindelijk komt t vanzelf weer goed