Tja, dat is heel persoonlijk.

Ik vind mensen saai als ze niets te vertellen hebben, geen eigen mening hebben, niks leuk vinden, nooit iets ondernemen, alles van een ander maar goed vinden enz. Totaal niet boeiend zulke mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is inderdaad heel persoonlijk. Ik vind mensen saai als ze in een gesprek steeds het initiatief aan een ander laten en op die manier nooit een uitspraak hoeven doen. Ook mensen die altijd braaf hun best doen en nooit eens uit de band springen zijn in mijn ogen saai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is voor iedereen verschillend.
Voor jou kan een persoon saai zijn als hij altijd maar boeken leest,
een ander vind dat misschien weer heel boeiend.

Het ligt er meer aan of mensen een beetje je interessen delen, dan heb je wat te bespreken en vind je het ook niet saai.

Iemand die het altijd over auto`s heeft kan ik saai vinden, maar jij vind het cool.
13 jaar geleden
Zelf vind ik de mensen die op alle vlakken volgens ongeschreven sociale regeltjes leven en nooit iets verkeerd doen en in geen opzicht opvallen saai, het zijn bijna robots in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die op mij lijken, die ken ik immers al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is voor iedereen anders, iedereen interpreteert het anders.

Ik vind iemand saai als hij geen eigenwaarde heeft en geen eigen mening heeft of zich laat leiden door de maatschappij...

Maar alsnog :etiketten plak je op flessen niet op mensen.