Waarom laten mensen hun hond poepen bij pinautomaten ?

Ik kom dat steeds vaker tegen, dat er een dampende bolus ligt vlak voor, of vlakbij een pinautomaat.

(vorige vraag was verwijderd, dus stel ik em nog een keer)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verwijderd door wie? de vraag was al meerdere keren beantwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door de gv moderators.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, wat raar. En deze laten ze wel staan?
Snuffel
13 jaar geleden
Het is me zowiezo een raadsel wat de criteria voor verwijderen zijn. Een vraag als 'wat voor cadeautje moet ik kopen?' blijft staan en een vraag als 'is iemand die een kind seksueel misbruikt heeft, een slecht mens?' wordt verwijderd....

Het beste antwoord

Als je een hond hebt, zoals ik, dan laat je deze hond enkele keren per dag uit. Als je dan ergens stil staat om een praatje met iemand te maken dan wil de hond wel eens gaan zitten om een drol neer te leggen. Uiteraard ruim je dan de troep op. Wanneer je onderweg bent naar een pinautomaat om wat geld te pinnen en je bent met de automaat bezig, dan ziet de hond de kans schoon om gauw even die drol weg te leggen. Als hondenbezitter heb je altijd iets bij je om dit op te ruimen en op de terugweg in een vuilnisbak te gooien. Doe je dit dus niet dan is het gevolg dat andere mensen hier last van hebben en er zelfs wel ooit in trappen. Als je nu zoiets ziet dan mag je van mij de hondenbezitter gerust op dit gedrag aanspreken. Je hoort vanzelf of dit wordt gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat is geen trend, lijken me incidenten.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hondenbezitters hun hond persé uitlaten bij pin-automaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de baasjes "geld stinkt" nogal letterlijk nemen tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig hoor. Van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje wel!!
Op dit soort waarom-vragen is geen antwoord te geven.
Misschien is daarom je vorige vraag ook wel verwijderd.

Want je kunt niet in het algemeen in mensen hun hoofd kijken.
In sommige gevallen is de hond alles en moet dus ook overal alles kunnen en mogen.
In sommige gevallen let de eigenaar niet op en poept de hond terwijl de baas aan het pinnen is.
In sommige gevallen nemen hondenbazen geen enkele moeite om hun lieveling op te voeden.

In alle gevallen is het onbehoorlijk gedrag van de die mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de reden dat mijn vorige vraag verwijderd is:
We hebben de door jou gestelde vraag "Waarom poepen honden tegenwoordig zo graag bij pinautomaten ?" helaas moeten verwijderen. De reden hiervoor is: Je vraag gaat uit van een onjuiste/onbewezen veronderstelling. Het moderatie-team heeft de volgende uitleg gegeven: Het is niet bewezen dat dit vaker voorkomt dan vroeger en of het een algemeen verschijnsel is. VOor de vraag zou zoiets wel aannemelijk moeten worden gemaakt, anders is je vraag een stelling. Een vraag n.a.v. een stelling is niet toegestaan.
Waar hondeneigenaren hun hond ook laten poepen, als ze het niet opruimen, buiten de aangewezen plaatsen, zijn ze asociaal bezig en mogen ze van mij een boete opgelegd krijgen, waar hun viervoeter normaal gesproken een jaar van kan eten. Inclusief extra's.
Zelf ben ik ook hondeneigenaar en ik vind het niet meer dan normaal dat een ander geen last ondervind van mij of mijn huisdier.
13 jaar geleden
Ha, die Toerist;

Nou dan nog maar eens hetzelfde antwoord: het is een honds protest tegen de consumptiemaatschappij. Niet de schuld van de hond, maar die van het baasje. De hond volgt alleen maar zijn natuur en wat hem is geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je voor dat je met je hond staat te pinnen en je wacht op je honderd euro, en je ziet het gebeuren, dan kun je niet met hem weglopen want dan wordt je geld misschien gestolen! Of ze hebben het niet door omdat ze zich concentreren op de pin auto maat.
Ze moeten eigenlijk gewoon altijd zakjes bij zich hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hond weet niet dat het baasje bij een pinautommat staat te wachten .
Die hond ziet het baasje stilstaan en denkt dan even snel mijn vrachtje lozen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een hond op regelmatige tijden uitlaat,dan zal de hond ook vaak op dezelfde plaatsen poepen.
Dit is meestal een plaats waar de hond zichzelf rustig voelt.
Ik kan me niet voorstellen dat dat bij een pinautomaat is.
Waarschijnlijk heeft de baas dan meer interesse om sneller bij de pinautomaat te zijn,en moet de hond daardoor zijn behoefte maar even ophouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook ik heb dit wel eens gehad, niet bij een pinautomaat maar in een inschrijfhal, ik stond ons in te schrijven voor een speciaal uitgezette wandeltocht met hond en achter me gebeurd ineens het meest genante... ja hoor, en niet zo'n klein hoopje, neeeee....
en stinken, wowie... gadver, echt zo niet leuk en zoooo genant.
maar heb het natuurlijk wel opgeruimd! (met een enorm rood hoofd)
en bij m'n hond kwam dat alleen maar omdat ze zo nerveus en opgewonden was omdat ze mee mocht. dus uit blijdschap kon ze t niet meer ophouden.
dat kan dus ook.
en gelukkig had ik natuurlijk wel poepzakjes bij, maar stel je voor dat je bij een vluchtig bezoek aan de pinautomaat net geen zakjes bij je hebt, hoe moet je t dan opruimen??? er staan nog niet overal van die prullenbakken met zakjes erboven... of ze zijn leeg...