Hoe weet je nou of iemand met jou omgaat voor het geld of dat hij of zij echt van je houdt?

Behoeft eigenlijk geen uitleg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Dat weet je nooit als je geld hebt en die iemand weet dat. Geef niet te veel uit en kijk hoe die ander reageert. Probeer de ander uit testen. Maar het blijft moeilijk. Nooit laten blijken dat je geld hebt
13 jaar geleden
Als je deze vraag stelt gaat het waarschijnlijk om je geld.
Tenzij je in andere gevallen ook veel bedenkingen hebt.

Toegevoegd na 59 seconden:
Ga af op je intuïtie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die heel handig is kom je daar niet achter. Zeker niet als je zelf verliefd bent. Kleine tekens, die daar op zouden kunnen duiden wuif je weg door de jouw vertroebelde kijk op de geliefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de meesten onder ons speelt dat probleem niet.....
maar mocht je in het bezit zijn van een aanzienlijke som gelds dan zou ik dat het eerste jaar die mogelijke partner niet zeggen. simpel en toch eenvoudig ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nouuuu, waarom niet? leg uit s.t.p.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je de ander ook vertrouwen dat het hem/haar niet om geld gaat.Toch?
Maarre: vertrouwen krijgt je niet ( zomaar ) maar die verdien je allengs door je doen en laten. En. dat duurt even. Dat is mijn mening.
hou je budgetten gewoon gescheiden, zorg dat de balans tussen geven en nemen in evenwicht blijft, ook al heb je veel meer te besteden, ga niet de sinterklaas uithangen. Dit houdt het zuiver, en je hoeft je niet af te vragen of iemand om jou geeft of om je geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is heel simpel te antwoorden:
Let op de acties niet de woorden.

Als iemand je graag ziet ga je dat zien aan zijn haar acties hij of zij raakt je af en toe aan zal bv nooit een afspraak afzeggen de dag ervoor en zal nooit je zonder respect behandelen.

Je moet het zien als een rekening de uitkomst is belangrijk als je iemands gedrag analyseert ga je positieve en negatieve zaken vinden Als de negatieve zaken groter zijn kom je een negatief resultaat uit....

Geef aan elke actie waarden.

BV +10 +10 -100(iets slecht) dan is dus de rekening negatief, .

Dit is makkelijker gezegt dan gedaan want ons ego zegt meestal dat het nit zo is en dat het negatieve eigenlijk niet zo erg was.

Nee je moet naar de uitkomst kijken.
Als de daden niet kloppen met de woorden is er iets fout...