De aanhouder wint altijd?

http://www.depers.nl/opmerkelijk/305375/Man-sterft-bij-vierde-zelfmoordpoging.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is maar net wat je onder winnen verstaat.

Toegevoegd op 07-05-2009 11:51:20
Het is jammer dat ze hem niet eerder hebben gevonden. Vaak mislukken zelfmoordpogingen omdat het in veel gevallen enkel een roep om aandacht is.
Na de poging krijgen ze die aandacht vaak in de vorm van hulpverlening en gaat het daarna vaak veel beter met de persoon in kwestie.

Dus of deze man heeft gewonnen met de vierde (dodelijke) poging vraag ik me af. Waarschijnlijk had hij meer gewonnen als men hem na de derde keer had gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
winnen is lukken, en als het lukt dan ben je gelukkig...

Andere antwoorden (5)

Nee, als de politie mij aanhoud verliest hij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, of jij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechte poging tot woordgrap.
Inderdaad gevalletje van "Oefening baart kunst".

Is toch ook wel zielig: Niets in je leven lukt en dan gaan je zelfmoordpogingen ook nog eens fout...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ghihi, de niet-aanhouder ook.. dood gaan we allemaal..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige nadeel is dat de winnaar in dit geval niet uitbetaald zal krijgen... loopt hij mooi even de jackpot mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hij is nog zijn vriendin kwijt ook.

Een glas Dettol drinken werkt in 1 keer, succes gegarandeerd!