Wat voor gevatte opmerking kan ik hierop maken?

Mensen zeggen weleens "rood haar is lelijk" en "rood haar is voor nerds." Heel stom allemaal. Watkan ik hierop terugzeggen. Opmerkingen waarmee ik die personen onder de tafel krijg, liefst letterlijk..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ik zou vragen waar die opmerking op wordt gebaseerd en waarom diegene dat dan vindt. Ik durf te wedden dat hij/zij geen antwoord weet te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik zou zeggen: "Oh, dan heeft de natuur jou duidelijk een verkeerde haarkleur gegeven, rood zou prima bij jouw hoofd hebben gepast."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets:
"Als ik jou was zou ik m'n hoofd even in de zoutzuur houden......., dan trekt 't misschien een beetje bij!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: Als ik zo'n kop had als jou, dan zou ik mijn broek van mijn kont trekken en op mijn handen gaan lopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idem Hippo! Je strijkt mij niet tegen mijn haren in ;-)
ik zou zeggen""moet je maar niet meer naar kijken "'
heel kort en bondig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"mooi rood is niet lelijk" zou ik zeggen

en ik zou zeggen"weet je hoeveel geld er uit word gegeven bij kappers om rood haar te krijgen"

en "beter rode nerd dan dom en blond"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan jij aantonen dat blonde dom zijn dan ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ff wachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=uIC59uYxarc&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=GyPsKzt3slQ&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=1plIgEbggSs&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=DKGFl-tznOA&feature=related genoeg...
Dat er een roodharigendag is geeft wel aan dat je met een uniek en speciaal iemand te maken hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom maar niet in de buurt,want het is besmettelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- je loopt achter. rood is goud en goud is in de mode

- beter tomatenblond, dan een dikke kont
jouw grote mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk nog maar eens goed naar mijn rode haar! Straks is het nergens meer te zien, want roodharigen sterven langzaam uit! Kan jij je kleinkind nog vertellen dat jij ze nog in het echt hebt gezien.

Het is nl. een feit dat roodharigen (net als echt blonde mensen met blauwe ogen) langzaam minder worden, omdat bruin haar dominanter is. Aangezien in Schotland de meesten roodharigen wonen, zijn er wereldwijd niet zoveel roodharige- als blonde mensen. Roodharigen zullen dan ook op den duur uitsterven.
amc
13 jaar geleden
Nee, jij trekt volle zalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mijn haar altijd verfen, hoe kom jij aan een betere persoonlijkheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rood haar is uniek, je bent vast jaloers.
13 jaar geleden
Mensen met rood haar hebben doorgaans ook meer sproeten, èèn van de zeven "klassieke schoonheden".

Je zou dus kunnen zeggen: "Bij mijn rood haar hoort toevallig wèl èèn van de zeven schoonheden. Kun jij dat ook van jezelf zeggen?"

Als je er dan ook nog groene ogen bij hebt, dan ben je wat mij betreft het toppunt van schoonheid ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee jij staat op de euro!