Zijn de gemiddelde Russen meer goedgelovig dan een gemiddelde West-Europeanen ?

Mijn vakantielectuur is de Pravda....geregeld staan daar voorspellingen in (nu Nostradamus en het jaar 2010 }
Ok tot daar.....leuk om te lezen ,maar nogal onheilspellend.
Maar de lezersbrieven en commentaren zijn totaal anders dan hier . Een Nostradamus en zo wordt door veel lezers au sérieux genomen.
Typeert dat een beetje de gemiddelde Rus?
http://english.pravda.ru/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien geloven Russen in wat andere dingen dan wij, maar als ik kijk wat westerlingen zich allemaal niet op de mouw laten spelden door reclamejongens kan ik niet concluderen dat men hier minder goedgelovig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jenever can tell...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, in hoeverre kun je religie onder goedgelovigheid scharen? In die zin, zal het misschien niet zoveel uitmaken.