Ik heb iets gekocht en wil het ruilen maar ik ben het bonnetje kwijt.

Ik heb een puntenslijper gekocht van de hema nou vind ik die kleur niet meer zo mooi en wil het gaan ruilen maar ik ben het bonnetje kwijt is er nog een mogelijkheid dat ik hem kan ruilen?

Toegevoegd na 18 uur:
Ik ben bij de hema geweest en ze zeiden nee maar nou heb ik er een set van gemaakt met een elastomap kaftpapier enz.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik ben bij de hema geweest en ze zeiden nee maar nou heb ik er een set van gemaakt met een elastomap kaftpapier enz.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je deze aankoop met je bankpas gepind hebt kan je altijd aantonen dat je je puntenslijper daar gekocht hebt, je bankafschrift dient dan als rechtsgeldig aankoopbewijs. Als je contant betaald heb moet je liefste glimlach tevoorschijn toveren en hopen dat ze hem willen ruilen ;-)

Nou zo,n drukte voor een puntenslijper. het gaat erom dat dat ding functioneert. Je kunt het proberen,maar als ze weigeren dan heb je pech.

Als je er echt opstaat om de puntenslijper te ruilen, dan kun je via telebankieren het betalingsoverzicht uitprinten en meenemen, als je de puntenslijper gepind hebt. Heb je niet gepund, kun je altijd nog overleggen met de cassière of hij eventueel toch geruild mag worden. Vaak zit er wel een stickertje op dat de puntenslijper van de HEMA komt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Je kunt natuurlijk er ook voor kiezen om de puntenslijper gewoon te houden of weg te geven aan een buurmeisje, nichtje, neefje, wat dan ook. Het is maar een puntenslijper. H

Alleen om de reden dat je de kleur niet meer mooi vindt denk ik toch wel dat je een bonnetje moet hebben om te ruilen. Wanneer een artikel echt ondeugdelijk is dan heb je meer kans om zonder bonnetje te kunnen ruilen en je geld terug te krijgen dan alleen wanneer je de kleur achteraf niet aanstaat.

Heb je het stickertje er nog op zitten? Dan kan het wellicht.. Maar als je 'm gebruikt hebt zou ik er niet op rekenen.

Ik zou het puntenslijpertje gewoon spuiten in de door jou gewenste kleur.....

Als je hebt gepind, staat het geregistreerd in hun computersysteem. Zo heb ik bij de Kwantum ook wel eens iets geruild zonder dat ik nog een bonnetje had. Dat zochten ze gewoon even op en toen kon ik het gewoon ruilen. Zonder pinnen en zonder bonnetje is wat lastiger, dat kunnen ze makkelijk weigeren, omdat er dan helemaal niets bekend is over waar en wanneer je het hebt gekocht. Maar misschien zijn ze wel zo vriendelijk, gewoon proberen.

Wat een dilemma. Zit je mooi met een puntenslijper in je maag. Koop een nieuwe van de juiste kleur en BEWAAR HET BONNETJE HEEL GOED. Ga terug naar de winkel met je nieuwe bonnetje en je oude puntenslijper. Zoek de afdeling klantenservice en leer de volgende tekst uit je hoofd. Goede morgen mevrouw/mijnheer. Ik heb hier een puntenslijper gekocht maar ik wil hem terugbrengen. Je krijgt dan als antwoord. Heeft u de bon. Ja, alstublieft. Je krijgt dan je Euro 0,45 meteen retour, of was hij nog duurder?

probeer het gewoon, ja kun je krijgen, nee heb je. en het is nog geen week geleden toch? suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100