Voelen Joegoslaven zich ook geïntimideerd door de PVV

Die pitschko heeft het nu over de moslims maar zijn jullie niet bang dat de andere allochtonen snel volgen?

voormalig Joegoslaven bedoelde ik

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zijn volgende groep 'banenpikkers' zullen wel de Polen zijn, de meeste (ex)-Joegoslaven zijn vaak hoger opgeleid. Wellicht die uit het onderwereld-milieu niet, maar die trekken zich van politiek bitter weinig aan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Edo
zelf heb ik een aantal kennissen die onder meer afkomstig zijn uit georgie servie kroatie en bulgarije.(ongetwijfeld nog meer maar ik ben niet de persoon die ernaar vraagt.)
het viel mij inderdaad op dat deze mensen veelal hoogopgeleid zijn maar vaak banen hebben onder hun niveau.
dat komt wel overeen met andere etnische groepen.
gezien het toch europeanen zijn vroeg ik me dit af en hoopte op een reactie van iemand uit zo een land.
ik vind ze namelijk erg sociaal etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder goede opleiding maak je hier weinig kans, sterker, het wordt zelfs moeilijker hier te komen en/of te blijven. Daarnaast kun je daar (die lijst met landen) met je goede opleiding vaak niet veel beginnen, baantjes worden door kruiwagens geregeld, je opleiding doet er vaak weinig toe, waardoor hoogopgeleiden liever hier proberen aan de slag te komen.

Andere antwoorden (2)

Joegoslaven bestaan niet meer.
Maar ik ben inderdaad bang dat na de kristalnacht die komen gaat als Wilders aan de macht is en alle moslims dood of ondergedoken zitten gewoon doorgegaan wordt met de andere niet-blanken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vrees dat hij doorgaat na de moslims ja
- Alle niet westerlingen eruit, daarna
- Alle niet Nederlanders eruit, daarna
- Alle niet Limburgers eruit, daarna
- Alle niet Venloenaars eruit ,
totdat hij zijn doel heeft bereikt:
- Alle niet-Wilders mensen moeten eruit! Nu!
Dan is hij alleen en heeft hij geen tegenspraak meer.

Zo is zijn route, TOT 'het volk' hem doorheeft en hij zijn aanhang verliest.

Nu maar hopen op de 'common sense' van mensen (excusez le mot)