Voelen Joegoslaven zich ook geïntimideerd door de PVV

Die pitschko heeft het nu over de moslims maar zijn jullie niet bang dat de andere allochtonen snel volgen?

voormalig Joegoslaven bedoelde ik

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zijn volgende groep 'banenpikkers' zullen wel de Polen zijn, de meeste (ex)-Joegoslaven zijn vaak hoger opgeleid. Wellicht die uit het onderwereld-milieu niet, maar die trekken zich van politiek bitter weinig aan ;-)

Joegoslaven bestaan niet meer. Maar ik ben inderdaad bang dat na de kristalnacht die komen gaat als Wilders aan de macht is en alle moslims dood of ondergedoken zitten gewoon doorgegaan wordt met de andere niet-blanken.

Ik vrees dat hij doorgaat na de moslims ja - Alle niet westerlingen eruit, daarna - Alle niet Nederlanders eruit, daarna - Alle niet Limburgers eruit, daarna - Alle niet Venloenaars eruit , totdat hij zijn doel heeft bereikt: - Alle niet-Wilders mensen moeten eruit! Nu! Dan is hij alleen en heeft hij geen tegenspraak meer. Zo is zijn route, TOT 'het volk' hem doorheeft en hij zijn aanhang verliest. Nu maar hopen op de 'common sense' van mensen (excusez le mot)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100