Ik heb net ingelogd op mijn internet bankieren

ik zag een aanbeveling voor gemeente Moerdijk
weet iemand wat dat is?
ze vragen ook om geld
ik ken ze niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan het niet zo zijn dat jouw bank op een onhandige manier laat weten dat de gemeente Moerdijk ook digitale nota's verzendt tegenwoordig?Het idee van digitale nota's is dat je dan alle facturen digitaal (en niet meer op papier) krijgt en dat je dan supersnel via internetbankieren betaalt. Alleen moet je als klant van zo'n organisatie eerst allerlei gegevens als relatienummers etc etc digitaal insturen voordat je ooit een digitale nota kunt krijgen, dus volgens mij is het vooral voor de bedrijven handiger en goedkoper en niet zozeer voor de klant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
lijkt me alleen maar handig als vraagsteller in Moerdijk woont, voor anderen is dat echt niet interessant

Andere antwoorden (3)

ik zou even contact opnemen met je bank alvorens iets te doen op je rekening zodat je zeker weet dat de site niet gehackt is
als het goed is kunnen ze precies uitleggen wat ermee bedoelt wordt

ps welke bank heb je?

Toegevoegd na 6 uur:
ik weet het al
er zijn bedrijven die je een soort van online rekening kunnen sturen als je je daarvoor aanmeld
heb je toevallig connecties met de gemeente moerdijk?
dan kun je dat bedrijf als een soort zakenpartner gebruiken via Ing
maar dan moet je enkele gegevens invoeren
klik maar eens op dat linkje op de site waar staat
er is 1 nieuw bedrijf Gemeente Moerdijk
als je er geen connecties mee hebt dan kunnen ze geen geld aan hoor en als jij geen toestemming geeft ook niet
ze sturen je dan een digitale nota
je kunt op de site van Ing zien wat dat inhoudt als je op service en instellingen klikt en dan op digitale nota s

Toegevoegd na 7 uur:
even een duidelijkere uitleg
dit is een service van ING zodat je met bedrijven/gemeente waar jij een relatie mee hebt geen papieren nota s meer ontvangt maar een digitale nota
je kunt je hiervoor aanmelden bij die instanties die in de lijst staan als je enkele gegevens invoert
vaak wordt het geld automatisch al afgeschreven en daar veranderd ook niets aan
alleen krijg je de nota digitaal
zal mijn vorige verhaal verwijderen dat is een beetje ingewikkeld uitgelegd

Toegevoegd na 7 uur:
weghalen gaat dus niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook ing maar er was niks te zien op de site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werk moet kijken bij betalen of overschrijvingen
ik maak me niet druk er valt toch niets te pikken
een bank zal via email of dergelijk NOOIT geld vragen dus altijd oppassen......
neem contact op met je bank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd marion
en niks invoeren en geen handelingen verrichten op de site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Gemeente Moerdijk zal vast ook wel geld tekort komen in het budget, maar dat ze gaan bedelen via de site van een bank, lijkt me niet reeel.
Een mailtje naar de bank, en naar gemeente Moerdijk lijkt me op zijn plaats.
En je wachtwoord veranderen van de bank, voor alle zekerheid