Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er studies geweest die hebben gekeken naar het 'dank-gedrag' van mensen door de tijd?

Verandert dit? Bedanken mensen nu meer of minder voor de kleine dingen in het leven zoals hulp, of iemand voor laten gaan in het verkeer dan vroeger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
441

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

in mijn ervaring is dat zeker aan het veranderen... het komt steeds vaker voor dat het er niks meer toe doet en alles de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn.. nu hoeft iemand me niet overal voor te bedanken maar beetje waardering zou leuk zijn... helem entaliteit verandert en ik probeer zelf gewoon de stelregel aan te houden van : verbeter de wereld, begin bij jezelf... ik doe dat soort dingen zelf wel... kan het mij tenminste niet verweten worden... maar inderdaad je ziet het steeds minder en valt me trouwens ook op dat het er wat dat betreft in het westen des lands harder aan toe gaat dan in het oosten... in duitsland zijn mensen nog erg beleefd tegen elkaar, daar kunnen wij een puntje aan zuigen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag luidt: "Zijn er studies geweest die hebben gekeken naar het 'dank-gedrag' van mensen door de tijd?"

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding