Je belandt per ongeluk in een teletijdmachine waar je niet meer uit kan. Naar welke tijd laat je jezelf flitsen? en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag, Naatje!
Ik heb alle delen van Back to the future, daar moest ik aan denken bij deze vraag !

Het beste antwoord

1 week terug, een moeder van een klasgenootje van mijn zoontjes heeft begin deze week een hartstilstand gehad met fatale gevolgen, ik zou haar graag de bewuste avond ter controle naar het ziekenhuis gebracht hebben zodat het daar zou gebeuren en ze wel gereanimeerd kon worden. en ze nu nog zou leven.

Toegevoegd op 26-04-2009 09:20:35
Vrolijke, lieve vrouw van 31 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Naar 1 seconde in het verleden of 1 seconde in de toekomst. Van al het andere komt alleen maar ellende.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 jij snapt het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu kan ik de vraag niet meer beantwoorden...
Als ik mijn bewustzijn mee mag nemen dan lekker terug naar mijn kinderjaren maar dan wel bewust genieten enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
En dan lekker de voetbaltoto gaan invullen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die neem ik mee!
Als ik er niet meer uit kan, dan zou ik zou ik wel eens een kijkje willen nemen in het jaar 3000.
Ben benieuwd of de wereld dan centraal wordt geleid en of er nog diversiteit in culturen is. En uiteraard ben ik ook benieuwd hoe een individu dan leeft van dag tot dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een inkijk in 50 jaar verder zou al te gek zijn.
Ik zou wel eens over tien miljoen jaar willen gaan kijken. Hoe ziet de Aarde er dan uit? Tot wat voor wezen is de mens geëvolueerd? Is de mens (of zijn opvolger) er dan nog wel? Ik kan me er helemaal geen voorstelling van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
over 10 miljoen jaar? haha en jij denkt dat de Aarde er dan nog is? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is na 2012, dus dat zal niets worden vrees ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
??Maya?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Naatje:
Ja, waarom niet? Wat zou er tegen die tijd met de Aarde gebeurd zijn dan? Uiteindelijk zal de Aarde verdwijnen, maar dat is pas over een paar miljard jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie zegt dat? en kom niet aan met ''wetenschappelijk bewezen'' want untill then is er nog helemaal niets bewezen...of kun jij in de toekomst kijken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De levenscyclus van een ster is min of meer bekend, dus wetenschappers kunnen voorspellen dat de zon uiteindelijk de Aarde zal vernietigen. Maar 4 miljard jaar is erg lang en in de tussentijd kan er veel gebeuren, dat ben ik met je eens. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarde_(planeet)#Toekomst_van_de_Aarde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''wetenschappers kunnen voorspellen ''..there you go ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja echt! Als je een appel loslaat en hij valt op de grond, dan kan een wetenschapper voorspellen dat de volgende appel die je loslaat, ook op de grond zal vallen. Met die sterren is het net zo.
Elementary, my dear Watson. :-)
ga lekker een jaar of 15 of 20 terug.
Mooi de lotto winnen, dingen uitvinden die anderen over een paar jaar pas uitvinden. Zorgen dat dingen die niet helemaal zo zijn gegaan zoals ik wilde nu helemaal goed gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar het moment vlak voor ik in de machine stapte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar het verleden gaan en je "fouten" verbeteren? Dat heeft geen zin, elke stap die zet heeft weer andere consequenties. Actie is reactie, je kunt er beter van afblijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een tijdmachine willen die mij terug naar het nu zou schieten elke keer als ik me in een andere tijd zou begeven... waarom, omdat het alleen goed voelt in het nu en nergens anders...

dus toch nog een antwoord, antwoordman...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou naar het moment gaan dat ik verwacht ongeveer aan het einde van mijn leven te zijn. dan zou ik kijken hoe ik het gedaan heb, en als er dan nog dingen zijn waar aandacht aan besteed moet worden dan kan ik dat toch doen ondanks dat ik zo oud ben. En omdat je de toekomst in gaat weet je dat er ergens op de wereld een machine moet zijn welke je ook weer terug kan laten gaan in het verleden. Dan kan je in je leven weer rekening houden met wat je ebt gezien over hoe je geindigt bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een vraag die betrekking heeft op de periode waarin je je gelukkig zou voelen. Iets anders kan ik me niet bedenken. Waarom zou je immers nieuwsgierig kunnen zijn naar hoe te leven in het verleden of in de toekomst?Daar pas je immers toch niet in en om nu enkel toeschouwer te zijn in een andere tijdsperiode lijkt me helemaal niet mogelijk.....
Ik ben het dus eens met beantwoording door de Antwoordman en XiniX.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik wel een pinda kwekerij in een koloniaal gebied in het koloniale tijdperk zou willen starten. Lekker integreren met de locals en misschien een klein brouwerijtje starten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 jaar terug. Dan zou ik mijn geld anders wegzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zeker wist dat ik weer terug zou kunnen zou ik wel eens in het oude Japan van de middeleeuwen willen ronddwalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+0 seconden, en dan stap ik er gewoon weer uit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldige vraag!

In het verleden kan ik niets veranderen, daar reiken op dat moment de mogelijkheden nauwelijks toe in verband met ongeloof. Liever naar de toekomst dus, laat ik aan de machine over hoeveel honderd/duizend jaar. Uitsluitend om daar te zien hoe er a) over me geschreven is in het verleden, en ik zou er alles voor over hebben te -weten- hoe het in de toekomst vergaat, in plaats van het te proberen te beargumenteren...