Welke fondsen ondersteunen renovatie projecten voor woonzorg initiatieven voor autistische kinderen?

Woonzorg boerderij ligt in gemeente Kaag en Braasem. Badkamervervanging is noodzakelijk ivm lekkage door de vloer. Verwachte investering 20.000,-

7 maanden geleden
criseyde
7 maanden geleden
Vergoedt de verzekeraar het niet?
Albert
7 maanden geleden
Dank voor uw reactie. Neen. Jammer genoeg niet. Er is sprake van achterstallig onderhoud.
ronron1212
7 maanden geleden
Daar zijn geen fondsen voor dat is aan de eigenaar. Reserveren voor onderhoud enz.
ronron1212
7 maanden geleden
De eigenaar is een ondernemer en hoort hiervoor te zorgen van uit zijn inkomsten.
Albert
7 maanden geleden
Dank voor uw reactie.

Geef als eerste antwoord