Is het niet meer mogelijk je nationale keuzekaart in te wisselen voor een digitale vvv-cadeaukaart?

Is het niet meer mogelijk je Nationale Keuzekaart in te wisselen voor een DIGITALE VVV-cadeaukaart?

Kan alleen vvv dagje weg kaart digitaal kiezen. Of anders een fysieke VVV cadeaukaart via de post.

Ik wil digitaal omdat dat het minst kost en je m gelijk hebt. Ook beter voor het milieu.

Ook kan ik geen klantenservice vinden van de Nationale Keuzekaart.
Het gaat NIET om die van Primera.

Picture for question
11 maanden geleden
Amadea
11 maanden geleden
Vermoedelijk hangt dit samen met de beperkte geldigheid ervan. Een VVV cadeaukaart bijvoorbeeld is veel langer te gebruiken.
Terpstraatje70
11 maanden geleden
Die logica begrijp ik niet. Een fysieke VVV cadeukaart, dus zo een plastic pasje, kan wel en is net zolang geldig als een mail variant. Die is wel duurder in servicekosten. Ik gok verdienmodel?
Terpstraatje70
11 maanden geleden
Maar klopt het dat dat niet kan?

Geef als eerste antwoord