Is er een wet of regel die het versieren van een portiek met uitbundige kerstverlichting etc verbied?

is het verboden om een portiek danig te versieren, met bv kerstverlichting, voetbal feest attributen, enzovoorts of dat het hele portiek vol staat met kerstbeeldjes, paashazen met pasen en ga zo maar door.
ik vraag me af of dit in een algemene wetregel al staat of kan staan in een huurcontract maar niet altijd het geval is.

11 maanden geleden
crispy
11 maanden geleden
Een portiek heeft een belangrijke functie: toegang tot het gebouw, dus ook uitgang uit het gebouw.
In geval van brand moet iedereen het gebouw via dat portiek kunnen verlaten, dus als het dan vol staat met kerstbeeldjes is dat gevaarlijk.

Geef als eerste antwoord