Mag je morgen de vlag halfstok hangen voor de MH17 ramp?

Wil dit graag doen maar mag het.
BVD

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, dat mag.

17 juli 2015: Vlaginstructie bij herdenking vliegramp MH17: Vlag halfstok.
Voor deze dag heeft minister-president Rutte een vlaginstructie vastgesteld. Er geldt een Beperkte Vlaginstructie, maar het verzoek is er om uitgebreid te vlaggen. De vlaginstructie is half stok.
Amadea
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Hier de officiële
http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2015/07/10/vlaginstructie-bij-herdenking-vliegramp-mh17.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank ga het zeker doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je voor de moeite.