Wat zijn producten waar veel vraag naar is?

Wat zijn nou de producten waar veel vraag naar is? En dan bedoel ik niet shampoo of zeep ofzo, maar iets wat geen basis behoefte is, maar wel veel gebruikt word.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

computer/internet, drank, sigaretten, drugs, koffie chips en snoep, luxe producten horloges, parfums, make up. Telefoons, magnetronmaaltijden, magnetrons, tv, mp3 speler etc etc noem het maar op.

Basis behoefte is dat niet eten drinken kleiding, een dak boven je hoofd en je zelf kunnen onderhouden. Dus eigenlijk alles wat niet basis is is basis+ of luxe. En dat is me nogal wat want wij leven in een luxe wereldje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ipod, tv, blackberry enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het internet moet geloven erotische sites. Het staat er vol mee in iedergeval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiele telefoon, laptops....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vervoersmiddelen, elektronica, schoenen, kleding, grasmaaier, wekker, etc etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zonnebril en meer accessoires die je bij kleding kunt dragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijzer, koper, staal kijk maar eens hoeveel oud ijzerboeren er zijn