Wanneer ontdekt iemand dat hij/zij homoseksueel is?

Ik bedoel toen ik zelf 11 jaar was kuste ik voor het eerst een meisje. Ik heb de rest van mijn leven geen twijfel gehad over dat ik hetero ben. Hoe werkt dat echter bij iemand die blijkt homoseksueel te zijn?
Weet zo iemand het eigenlijk altijd al of is het een geleidelijk proces?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je geeft zelf al aan dat jij geen twijfel had. Of het moment dat je deze twijfel wel hebt ontdek je homosexueel dan wel bi te zijn. Daarnaast denk ik als verstokte hetero dat het ook met je opvoeding en omgeving te maken heeft. Ieder mens zal ,als hij er voor open staat, wel iets homosexueels in zich hebben.

Ik denk als je met regelmaat vlinders in je buik krijgt van een sexegenoot in plaats bij iemand van de andere sexe.

geen idee... maar vrouwen staan meer open voor een bi-instelling dan mannen, dus er is wel degelijk een maatschappelijke invloed gaande zijn. behoort eigenlijk geen vraagstelling te zijn.. want wat maakt het uit? hulde voor degene die erachter komen dat ze homo zijn (man of vrouw) en er publiekelijk voor uit komen! :) jammer dat het nog zo bijzonder moet lijken te zijn.. en dat vind ik spijtig en ondertussen best een afgang voor ons kikkerlandje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100